GROHE Tilfredshed eller Pengene

Tilfredshed eller Pengene tilbage på Grohe produkter

Vi udvider nu vores “Tilfredshed eller pengene tilbage” kampagne til at dække ALLE synlige GROHE produkter - GROHE armaturer, brusere og vægmonterede termostater. Med tilfredshedsgarantien får du:

  • 30 dages tilfredshedsgaranti eller pengene tilbage
  • Muligheden for at afprøve GROHE produkter i eget hjem
  • Fri returnering af produktet til GROHE, hvis du mod forventning ikke er tilfreds med det
No products to display

GROHE Badeværelse

Betingelser

Nedenstående betingelser skal dog være opfyldt for at et produkt kan returneres

  1. Produktet skal være komplet dvs. alle elementer skal returneres. (Håndbrusere, slanger etc.)
  2. Produktet skal være intakt.
  3. Den originale faktura skal vedlægges produktet.
  4. Købet skal foretages I tidsperioden fra d.d til d. 31/12-2018
  5. Produktet skal være returneret inden for 30 dage efter den købsdato, som fremgår af fakturaen.
  6. Kun et produkt per forbruger kan returneres med pengene tilbage.
  7. Bank- og kontooplysninger skal opgives til overførsel af penge.
  8. Argument for hvorfor produktet returneres.
  9. Kampagnen er afgrænset til kun at dække dansk territorier. Produktet skal altså være købt i Danmark.
  10. Kampagnen har ingen betydning i forhold til kundens rettighed i Købeloven.
  11. Kun produktets salgspris refunderes og ikke monteringsomkostninger.
  12. Produktet skal være monteret / installeret korrekt.

Produktet skal fremsendes til GROHE;

GROHE A/S
Sluseholmen 8c, 2.th.
2450 København SV

Yderligere:

Tilfredshedsgarantien gælder alle synlige GROHE produkter - GROHE armaturer, brusere og vægmonterede termostater. Omfattet af garantien er derfor ikke Rapid SL, Rapido E & T samt øvrige indbygningsprodukter.